OMG

JAG KAN STÅ PÅ HÄNDERNA!!!! Har typ velat lära mig det sedan jag var tretton. Har börjat lära mig lite eftersom på voltigen. Dock endast mot vägg och en liten millisekund om ingen har hållit i mina ben. Men så igår så ställde jag mig på händerna, bara så där. Utan vägg, helt i balans. Ja e allt bra cool. Ringde och väckte Elin sen när jag kom hem och berättade den fantastiska nyheten. Hon om någon har varit med alla de gånger jag misslyckats med handstående och följt min utveckling (?) från sjunde klass.

Idag inträffade det omöjliga, jag hittade ett par, nej inte bara ETT par utan FYRA par röda pumps som jag kunde ha. Röda pumps har varit min våta dröm ett bra tag. Tyvärr så passade inga så perfekt som jag önskade. Var ändå tvungen att göra en sak enligt mitt och Sandras avtal, men det gick ju bara bra så.... TJOHOOO! Köpte ett par vrålsnygga bruna pumps istället och nu är skobegäret stillat för ett tag. (vill fortfarande ha ett par beiga och ett par röda) OMG JAG ÄLSKAR SKOR!

En annan glad nyhet är att jag äntligen har hittat musikbakgrund till "Lay all your love on me", alldeles själv också, trots att jag till och med skrivit till Björn och Benny och BÖNFALLIT om hjälp. Jag är en powerful qvinna som kan klara sig själv. ;)

Ska upp och köra imorgon, sista lektionen innan halkbanan. Det börjar närma sig nu...

Kommentarer
Postat av: Saga

Mmm nu väntar jag bara mig att få se hanna i sina bruna pumps ;)



Fan vad bra att du har hittat musiken ! Du äger !

2008-10-15 @ 22:22:28
Postat av: Jennie

GRATTIS HANNA! Jag tror inte jag kan stå på händerna.. Något TIPS?

Och du får showa off för mig i dina bruna pumps på skolan, så kan vi leva in i någon av våra många musikaler och lovprisa dom! Jag lovar!

2008-10-16 @ 21:45:47
URL: http://jenkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0