Nu är det lite tomt här...

...utan sandrahedman.

Det har varit en låååång dag idag, trots att jag fick sovmorgon. Skolan känns tyngre än någonsin. Dessutom fick jag bara G+ på min engelska novell! Jag som tyckte den var värd ett VG, MINST! En sån rolig historia om The little fucked up mermaid får man leta efter. Men tydligen så duger inte underhållning, det ska vara perfekt engelska också! :P Dessutom skolkade jag från NKB läxförhör. Jag blev akut "sjuk" och fick gå hem. Får göra det nån annan gång då jag kan det bättre, eller jag menar, jag känner mig bättre. (När jag nu ska ha tid med det?)

Jag har hur mycket som helst att göra under lovet och det kommer ju att gå jättebra när Mimmi kommer hit och hälsar på. (YES) Asså, vi ska hålla tal till NP-prov v.45. Vad fan ska jag hålla tal om. Jag har inga åsikter! Eller jo, det har jag väl. Men om jag ska snacka om något jag vet någonting om måste det bli hästar. Och jag bara undrar, vem i min klass (med undantag från Sandra) vill lyssna på hästprat? Jag vill som bara sjunka ned i en soffa med myskläder och somna.

Några positiva saker med dagen. Jag har haft mycket värdefull tid med Annakaka och jag träffade Emma för första gången på mycket länge. Jag älskar henne verkligen och jag fattar varför när jag vill prata och prata och prata och prata med henne i all evighet. "Hej, jag heter Phil Collins!" Jag har stått på händerna igen i stallgången. Kan som inte hjälpa det men jag blir glad av att vara omogen. Kerstin frågade om jag ville vara med på Micke-träningen nästa fredag och lördag.

Ska jobba imorgon igen, time to make some money baby!

Vad är du rädd för?

Finfixade på nyår
Mimmi och jag på nyår.

Kommentarer
Postat av: jennie

vad du är söt Hanna!

2008-11-01 @ 11:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0