Lyckad tjej

Jamen vad flyt man har. Ska försöka komma in på min internetbank men lyckas skriva lösenordet fel tre gånger. Nu är jag utestängd och kan inte göra det jag skulle... toppen.

Jaja, fick i alla fall ihop min bokhylla efter blod svett och tårar. Vi köpte den för ett år sedan och nu är den äntligen uppe. Har inte riktigt bestämt mig om det var så snyggt som jag förväntade mig. Nu är rummet inramat ordentligt och man har fortfarande plats för att dansa framför spegeln, det ÄR huvudsaken.

Hoppträningen gick så bra som den kunde gå och nu siktar vi på tävling i helgen, jag är taggad till tänderna! :D

Borde gå till sängs, men jag vet inte. Lite sugen på att lyssna lite på U2 ett tag till. Ciao!

   
Lite höstbilder  

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är allt bra fin du :)

2008-10-14 @ 09:11:25
Postat av: Emma-Pemma

Vilken fin blogg du har :)

2008-10-14 @ 19:42:27
URL: http://emmanalle.blogg.se/
Postat av: jennie

FINA BILDER! :D (jag tror du tar åt dig mer om jag "skriker")

2008-11-02 @ 21:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0