Kvinnokroppen

Hinner bara läsa de första meningarna, sen får jag kväljningar.

"Liposuction is a method of body sculpting, body contouring or "spot-reduction" involving removal of excess, unsightly fat from specific areas of the body. Liposuction can be done in abdomen, hips, buttocks, back, thighs, knees, calves, ankles, upper arms, jowls, cheeks and neck."


Sexie beast! Ser ju ut som en trasdocka. X(

Måste väl gå och lägga mig snart, det är soft att sova. MEN OJ! Ja juste. Måste ju plugga NKB, Engelska, Svenska och gärna massa annat intressant, som att pack inför helgen.. Hur kunde jag glömma bort allt det..shiet. Jag har ju inget liv i alla fall som jag måste leva, nej då. Det enda jag tänker på är skolan så hur fan gick det här till?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men hej och välkommen till en text och mediares liv :P

2008-10-03 @ 09:09:49
Postat av: ingrid

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ, asså det pirrar typ i anus mitt när jag ser den där bilden!!!!

2008-10-03 @ 12:00:14
URL: http://klingy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0