Känsla

Follow your heart. Kanske inte så orginellt men sant. Gå på magkänsla.

Var ute med Sandra och Matilda igår och ölspelade med trevligt folk. Billig kväll, behövde bara betala sandra 40 spänn för att skjutsa mig överallt. :D Men det suger att vara morgonpigg och ligga vaken. Är inte helt bekväm med att gå upp och käka frukost för mig själv i nån annas hem. Det är bara hos Sandra jag vågar sånt. Henne har jag känt i...OMG, typ fem år, snart sex. OJOJOJ, tiden går fort när man har roligt.
 
Kom väl hem vid ett och cyklade direkt ut till stallet. Höll på att stressa ihjäl mig med resten av URFUS för att hitta utrustningen till tolkningen. När det väl var fixat beställde vi pizza och satt på lektarn och käkade, mums. Julshowsträningen gick hyfsat. Fick sedan med nästan ingen ork alls sätta mig upp och rida Rosenfels. Hahah, inte en lugn stund för han dängde av mig med råge. :P

Aja, ska väl gå och duscha av mig dagens svett nu. (mysig mening, du vill ta på mig nu, right?)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ingrid

ojojoj, vem åt du frukost hos då?

2008-10-13 @ 18:56:52
URL: http://klingy.blogg.se/
Postat av: sandrahedman

JAG ÄR BÄST INGEN PROOTEST

2008-10-14 @ 00:04:57
URL: http://sandrahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0