Aveneu Q

Riktigt bra, man blir glad. Det var väldigt mycket som jag kunde relatera till. Fast denna gång hade jag gärna sluppit att läsa manus först. Det verkade som om alla andra hade mycket roligare än vad jag hade. Antingen var det väl för att jag var ensam (MOBBAD!!!!) eller för att jag visste att det skulle bli roligt. Aja.. veckans prov och kulturella insatser är nu avklarade.

Juste...måste anmäla mig till hemmatävlingarna ikväll. Hoppas man kan få åka till Surf nästa helg också. Fast jag vet inte. Är jäkligt sugen få att göra stan. :P

Ska käka pizza nu, packa lite och somna alldeles ensam i min mjuka säng. :)


Kommentarer
Postat av: sandrahedman

komsiiikomsiii till surfsiii

2008-10-04 @ 16:13:32
URL: http://sandrahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0