men nog nu

Okej jag fattar, den här hösten har sugit väldigt hårt. Kan det sluta snart, snälla? Jag ska bli en sån där naturkvinna och flytta ut i skogen och bo i en hydda. Jag ska nog ha med mig Uffe och ett munspel (jag kan ju lära mig något estetiskt när jag ändå håller på). Om man vill kontakta mig så får man gå till...vad ska vi säga? Jägartornet på jaktstigen i Kullaskogen. Där ska man ropa "DANTE KOM FRAM! WAWAWAWAWA!" Då kommer Uffe med en ögonbindel som man får binda för ögonen, sen får man hoppa upp på hans rygg så för han gästen till mitt gömställe som ingen får hitta. Inte ens Sandra Hedman (det är en principsak).

Men vafaaaaaaaaan! Åhhh allt känns så hopplöst. Det som håller mig uppe nu är min och Sandras lilla "kupp" nästa helg. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag skulle lätt komma och bo med dig där i skogen! Vi får försöka stödja oss på varandra, det löser ska du se min kära hannapanna!



2008-11-16 @ 12:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0