hanna - snökrigaren

Jag är en riktig snökrigare! Eller, ser i alla fall ut som en sådan. Jag går omkring med täckbyxor och täckjacka överallt. Det är ganska kul när man cyklar till skolan. Alla förutom jag ser faktiskt ut som om dom är på väg till jobbet eller skolan, jag ser ut som om jag är på väg till närmaste skidbacke. Haha, gaaanska missanpassat. Det är också kul att gå förbi rökande fjortisar som står så lättklätt dom kan. Då prasslar jag förbi hahaha. det är väl mitt sätt att söka uppmärksamhet. Och jag är inte emo!

Kommentarer
Postat av: Emma-Pemma

Du är ingen emo! Du är en sötnos!

2008-11-21 @ 20:09:19
URL: http://emmanalle.blogg.se/
Postat av: jenkla

hahahah du är motsatsen till fjortis! Vad ska vi kalla det? ... H..ortis? Du är en hortis, dom är alltid välklädda och söker uppmärksamhet genom flams istället för att anspela på sex! YOU GO HANNA!

2008-11-22 @ 18:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0