Ja sitt hära nu som

Det finns en viss charm med att sitta ensam med sin klass på skolan klockan halv åtta på kvällen... det är mysigt tycker jag. I know I'm crazy!!!

Och OMG! Barak Obama Vann!
Jag är superglad men jag måste erkänna att jag är lite av en pessimist. Tror inte han kommer överleva. Det är säkert någon idiot som har ihjäl honom inom en snar framtid. Jag hoppas verkligen jag har fel om detta.

Har varit hemma hos Hedmans och käkat middag och sett på nån supertöntig serie där Britney Spears lillasyster är med. Eftersom jag bara har bondekanalerna hemma var det obligatoriskt att se en supertöntig tonårsserie. JÄTTETUNNA pannkakor!

360 dagar tills jag får köra bil igen

Kommentarer
Postat av: sandrahedman

klagar du på mina pannkakor:(

jag är faktiskt vanligtvis pannkakedrottningen af köket!

2008-11-09 @ 23:32:42
URL: http://sandrahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0