Update

Nu är allt färdigmejlat tills imorgon. Sen att jag behöver fixa tejp, glitter, gröna ridbyxor, två svärd och rött och blått kartongpapp är en annan femma. Känner stressen över minigenrepet för julshowen och det förberedande genrepet för musikalen imorgon. OMGOMGOMG!

Ikväll är resten av familjen på Stöckefest, jag avstod. Skulle nog inte orka eller hinna. Har en egen liten tjejkväll då jag hyrt "Stolthet och fördom". (Ja, jag har sett den många gånger förut) Ska bara gå en sväng med hundarna, duscha och käka först.

Saknar hästarna enormt mycket. Fattar liksom inte vad jag ska göra av mig själv snart. Dessutom motionerar jag typ nada nu när hästarna inte går. Jag kommer sakta förvadlas till en fetknopp känner jag på mig. Bäst att dra på sig mjukiskläder för at gömma kilona. Efter att min årliga stressperiod är över ska jag ut och skaka av mig fläsket. Antingen på dansgolvet eller på något gym.


Det här är en extremt ful bild från nian men den beskriver min sinnesstämning så exakt just nu. fuck this shit!


Kommentarer
Postat av: jennie - bajskastaren

du och jag kan kasta bajs på skolan och tvinga alla som tvingar oss att stressa att äta det! LET'S DO IT!

2008-11-30 @ 16:41:51
Postat av: Emma-Pemma

Jag har gröna ridbyxor om ni vill låna =) Är du på att lussa på stan den 13:e? Fast jag ska vara Lucia :P visst vore det kul att göra det och typ gå in på jobbet och så. Puss

2008-12-01 @ 00:34:54
URL: http://emmanalle.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahah håller med jennie! Låt oss kasta våra bördor på NOT-TREVLIGA lärare. Jag säger bara; engelskatorteraren!

2008-12-02 @ 22:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0