Nominerad till bloggSM

Ja, tänk att just jag skulle bli det. Fast, det var en tokig flicka som nominerade mig, Emma Berg heter hon. Förmodligen är hon den enda som kan se mig som en kandidat. I alla fall, jag känner mig smickrad och jag får väl göra mitt bästa för att mäta mig med resten av sveriges bloggelit. Känns ju inte som att jag har de bästa förutsättningarna eftersom jag inte vet hur man gör när man ska "fixa till" bloggen. Aja, nog om det.

Jag har börjat känna mig riktigt bekväm i min nya snökrigar-look och just därför har jag funnit anledning till att tacka gud för varje dag det är snö och minusgrader. Det värsta som finns är när temperaturen ligger på nollan, det är fuktigt i luften (vilket gör allting blött), grått på marken och grått på himlen. Sjukt deprimerande. Så har det varit två vintrar i rad så jag kan ju erkänna att jag är så lycklig när det varit minusgrader och snö i flera dagar nu. Bara för att jag skrev det här kommer det vara noll grader imorgon, jag lovar!

I dessa stressiga tider med både musikal och julshow på schemat måste man utveckla sina färdigheter i "power napping". Jag har blivit riktigt duktig på det ska jag säga. Så fort jag har fem eller tio minuter dötid somnar jag. Vet inte om det är särskilt nyttigt egentligen. Tröttheten kan ju faktiskt komma från min medicin. Det står det på lappen fylld med biverkningar. Men och andra sidan, en annan biverkning är att man kan drabbas av psykos.  Dessutom tycker jag att det luktar banan i ridhuset och blomjord i duschen. Vad är biverkningar och vad är stress? Det är frågan!

En surkärring ringde mig i går. Hon kan ju "#@&%/¤$\?!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma-Pemma

Din bloggs innehåll är ju det viktigta. Tycker att du är en stark kandidat och om det går så ska jag rösta på dig =) Btw, så har jag lagt ut en bild på dig på min blogg. Fin bild =) Puss

2008-11-25 @ 10:23:56
URL: http://emmanalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0