Funderingar

Godkväll kära läsare, jag är mordhotad. Mitt liv är överbelastat, graft överviktigt och fullbokat. Min andra hälft, Sandra Hedman känner nog samma sak. Nu ska jag springa till bärbara och skriva ett manus till Julshowen och skriva en lista på hur många jag är skyldig pengar och hur mycket. Ska väl också tillägga att jag tänker bojkotta julklapparna. Skulle tro att min närvaro i era liv kan räcka som julklapp. Ne, jag skoja bara!

Äter hellre middag och umgås på något sätt än att lägga pengar på julklappar som är helt ovärda. Man köper aldrig värda julklappar, dom har man inte råd med om man ska köpa till alla som förtjänar en julklapp. Tro mig, det gör de flesta. Istället så blir det ovärda klappar åt alla. En tröja på rea, örhängen som håller ihop i tre sekunder och det klassiska ljuset där det står "God Jul" eller något annat orginellt(?). Okej, det finns de som har supersmarta billiga och personliga julklappar, de är oftast de som är allra bäst. Men sån fantasi har inte jag. Så tyvärr. INGA JULKLAPPAR 2008!

Om någon vill träffas och umgås, ring nu!

Kommentarer
Postat av: ingrid

JAG HÅLLER MED DIG HANNA, INGA JULKLAPPAR 2008!!!!

2008-11-17 @ 19:27:09
URL: http://klingy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0