Biverkningar

Av min medicin kan man få alla möjliga biverkningar. Kraftig viktuppgång ELLER kraftig viktförlust. Man kan ha svårt att hålla sig när man är kissnödig ELLER så kan man inte pinka alls. I vissa fall kan medicinen ge dödlig utgång (fast bara om man är spädbarn och har tusen olika handikapp + att man tar massa andra mediciner för epilepsi.) Man kan drabbas av darrningar, kraftiga blödningar, förvirring, dålig hörsel och ibland också psykoser. Läste att det kan bli för lite av nåt ämne i blodet som gör att levern kapitulerar.

Dagens smartaste grej: Jag sätter en tejpbit på läppen och drar av den så jag börjar blöda. Jättefint då jag slår in paket till en kund.

Gårdagens mest otippade/pinsamma/roliga: Pappa går in på x3m för att leta upp mig och ge mig halebop 200kr så jag kan ringa efter taxi. Han tyckte säkert det var jätteroligt. Det spelar ingen roll vad ni säger, jag HAR världens pinsammaste pappa. Men jag är nog en av de få döttrar som inte sjunker genom gjorden över det. :P

Ikväll ska jag och Sandra till Karin! :)

357 dagar tills jag får köra bil igen

Kommentarer
Postat av: Emma-Pemma

Haha! Du har typ världens skönaste pappa! Men jag medger att jag hade gått undre jorden om min pappa kommit inklampande på X3M "här är lite mobilpengar, sötnos, ring om det är någonting!" Haha!

2008-11-08 @ 22:50:46
URL: http://emmanalle.blogg.se/
Postat av: JENNIE

Alltså din medicin låter HEMSK? Typ alla biverkningar man kan tänka sig, extrema också!!



Och det stavas JORDEN! DAAAAAANTEEE

2008-11-13 @ 08:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0