Världens bästa dröm

Jag vet hur ointressant det här måste vara att läsa men jag kan bara inte låta bli.

Inatt drömde jag att jag stod ensam i en sagoskog, det var så där riktigt förtrollat och vackert. Som i en barnbok ungefär. Jag var barfota på mjuk mossa. Sen frågade någon mig om jag tyckte att människan skulle leva i harmoni med djur och natur. Jag svarade självkart ja. Helt plötsligt var skogen borta och jag stod på ett kalhygge. Det var morgondimma och man såg inte så långt. Plötsligt börjarde något närma sig. Det visade sig vara runt femton stycken älgar med de snällaste ögonen man kunde tänka sig. I början var det lite läskigt eftersom de var så många. Men sen började de nosa mig i håret, på ryggen och i nacken, vänligt, precis sådär som hästar brukar göra. Jag fick klappa älgkalvar också och hela drömmen slutade med att jag red iväg mot soluppgången på den störta älgen. 

Antingen betyder det här att jag är nu i harmoni i mitt liv igen, vilket är ganska troligt eftersom musikalen jag och min klass gjort är slut. Eller så ska jag väl dö. You never know

PS. Jag funderar på att börja modeblogga. Det här med mode och skönhet är ju liksom min grej och jag har alltid velat göra någonting orginellt.

PS2. Dit vill jag fara och jobba: http://www.cavanequestrian.com/home.asp

Kommentarer
Postat av: Dressyrprinsessan

Kanske världens näst bästa dröm, jag menar tänk om det varit samma fast med hästar! Låt oss hoppas att du är i harmoni och inte ska dö! Gnägg!

2008-12-05 @ 01:49:45
URL: http://emmanalle.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahaha jag älskar den där drömmen! Den kan bara betyda något positivt, jag lovar. Jag vill också drömma om älgar

2008-12-05 @ 18:17:05
Postat av: Jeennie

jag kunde inte låta bli att undra om det var dina voffsingar som höll på nosa dej i håret när du låg och sov! HIHI din dröm lät helt perfekt, jag vill också rida iväg på en älg i solnedgången. Men nej nej, jag ska se på konstiga filmer när jag sover!

2008-12-07 @ 22:12:45
Postat av: Jeennie

jag kunde inte låta bli att undra om det var dina voffsingar som höll på nosa dej i håret när du låg och sov! HIHI din dröm lät helt perfekt, jag vill också rida iväg på en älg i solnedgången. Men nej nej, jag ska se på konstiga filmer när jag sover!

2008-12-07 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0