Egot och hennes syster

Jahapp, då sitter man framfördatorn igen då. Hej allihopa. Varför kan jag aldrig göra de saker jag behöver fixa? Är det så svårt att sätta sig ner framför datorn och skicka religionsarbeten till Curtan? Är det så svårt att städa toaletten? Det är typ det simplaste (mest simpla?) man kan göra. Det är liksom bara att göra. DO IT liksom! Varför kan jag inte ta cykeln till ICA och hämta mina paket? Jo... mitt ID-kort är på stallet. Liksom hela mitt liv. Avsaknaden känns ännu mer när man sitter här.

Var på stan och prövade varenda klänning på Nicole (Och Ja, klänningen hänger kvar tills imorgon Sandra.) och ingen jävel passade riktigt bra. Gick till Åhlens och hittade tre stycken som passade bra vilket betydde att jag fick lägga undan dem så jag kan ta med mig smakråd tills imorgon. Fast jag måste fixa grejer. Vad är felet? Aja, livet är rätt trevligt.

                         

Bilderna är tillägnade till Hanna och Sofia! kanske ni hade listat ut...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hannapanna min vän, du är rätt så söt du :)

2008-12-21 @ 12:53:00
Postat av: mea sethson

GOTT NYTT ÅR!!

2009-01-01 @ 16:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0