Nu har jag tid att städa mitt rum

Sov till halv tolv igår. Liksom ofta jag gör det. Vi fick en riktigt bra artikel i VK. Det känns ju bra. :)

Efter att ha stressat konstant i ungefär tre månader känns det ganska tomt nu när allt är över. Jag måste konstant påminna mig själv om att inte skynda hit och dit. Det sitter ju som i kroppen. 

Det var så skönt att åka till stallet igår enbart för att ta hand om hästarna, utan att behöva springa runt och låsa upp för möten, utan att behöva pyssla, limma och klistra. Det är så skönt att mitt projektarbete är klart, allt jag behöver göra är en rapport. Vi har komp från alla estetiska ämnen i en månad och Scenisk produktion är avklarad. CHILLA!

Men det finns alltid ett men! SKOLARBETET ANFALLER MIG! NKB, Religion, Engelska. Tur att jag inte ska köpa julklappar i år. Ska lägga upp bilderfrån showen så snart jag får tag på några. Ciao!  


Kommentarer
Postat av: Emma

Har du sett mina bilder? =)

2008-12-09 @ 21:56:16
URL: http://emmanalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0