Jag vill ligga i en mjuk fotölj och dricka glögg

Sitter på skolan och arbetar med religion nu. EH? Det går väl hyfsat. Har fått erbjudande att gå luciatåg på stan mitt i natten. Men Luciavakan på SF lät som ett bättre alternativ. Vad säger du Emma? 200 kr för att få mat på SF och tillbringa en hel natt där och se hur många filmer som helst. Om du jobbar då har du all möjlighet i världen att komma senare.

Sista dagen för musikalen idag. Vi har två föreställningar och tröttheten ligger över oss alla som ett stort, varmt, mysigt och varmt täcke. Hur ska vi orka? Jaja, det löser sig nog.

Aaaaah! Idag ska vi få studetkorv!" utbrister Karin Burman av ingen anledning alls. Det märks att skolan både tär på kropp, själ och psyke. Hoppas hon tillfrisknar snart.

Kommentarer
Postat av: Emmsan

Va så kul att ni kom förbi idag =) Vi är redan en fler så vi är tre, och vi kan ju alltid tvinga syrrorna ;) Annars lät det helt ok med SF, jag jobbar till 19 så jag är ju redan på stan då... Får se vad pengarna räcker till. Puss

2008-12-04 @ 01:53:50
URL: http://emmanalle.blogg.se/
Postat av: Anonym

MC LOVIN'!!!!!!! jag sa studentKOLL, inte studentKORV (HEHE)

förövrigt så var det studentmössprovning jag menade (jag skäms, jag vet att mitt ordval sög)



LOVE TO YOU FÖR ATT DU NÄMNDE MIG I DIN OLIKA-NYANSER-AV-GRÖNT-BLOGG IAF!!!! många kärleksfulla pussar

din trogna riddare

och slav

Karin Burman

2008-12-04 @ 17:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0