FUCKED UP FAMILY

Igår fyllde min pappa 48. Alla i den resterande familjen glömde bort det. ALLA! Kan ni gissa varför? Ja det kanske kan vara för att vi är upp över öronen upptagna med julshow. Som tur var hade pappa förståelse och tyckte mest det hela var lite komiskt. Det tyckte inte jag.

Han måste ha haft världes sämsta födelsedag. Inte nog med att familje glömmer honom, han jobbar på förmiddagen och sen på eftermiddagen mixar han musik like HELL. På kvällen står tre fjärdedelar av familjen Gyllengahm och fixar ljus tills det blev natt. Vi beställde pizza när vi insåg att vi ändå skulle vara där halva natten.

Vi kom hem ungefär halv ett på natten. Mamma hade efter mycket om och men lyckats hinna fixa en tårta och en fin blomma till pappa. Sofia kom hem tio minuter efter oss efter att ha varit ute med några kompisar. Hon påstod att vi var skadade, kan inte förstå varför... hon anslöt sig till födelsedagsfirandes med att börja laga middag till sig själv. För det hade hon inte hunnit med innan. Jag undrar vem det var som var störd egentligen.

Nu sitter jag här på kontoret med pappa. Fått låna en sjukt snygg bärbar high tec dator från åkerbloms. Just nu bloggar jag men... jobbar med julshowen like HELL. Skickar mejl och ritar banskisser på "wöööörd". Gillar min familj!

Gyllengahm the clan forever!


PS.
När jag sökte efter bilder på vår vapensköld på internet hittade jag en släkting som verkar vara en riktig stureplansprimadonna. (fjortisfjortisfjortis) Om Oliva Gyllengahm någonsin läser detta så ger jag dig full rätt till att kalla mig häststinkade norrlänning som bara har x3m att gå till på fredagar.
Hon till höger

Kommentarer
Postat av: sandrahedman

HAHAHHA Hanna har en fjortissläkting skrattar rått

2008-12-06 @ 12:57:04
URL: http://asvixen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahaha instämmer i Sandras skratt :P

2008-12-06 @ 13:44:10
Postat av: sandrahedman

Nja, bra ridning vettefan;) Men det var gulligt! Kolla inlägget före (tror det var det???) där finns det ett klipp på bra ridning!

2008-12-08 @ 15:24:52
URL: http://sandrahedman.blogg.se/
Postat av: Släkting

Det finns fler häststinkande Norrlänningar med samma efternamn som dig...

2009-01-28 @ 09:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0